موقع مکتب سماحة آیة الله العظمى الشیخ محمىاسحاق الفیاض

بیانیه ائمه جمعه محترم خوزستان پیرامون روز قدس

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«سبْحَانَ الَّذِی أَسرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسجِدِ الْحَرَامِ إِلی الْمَسجِدِ الاَقْصا الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ...»

امام خمینی(ره) : روز قدس روز اسلام است

سلام بر مردم روزه‌داری که جان‌های خدا جوی را در بهار رمضان در معرض باران کرامت الله قرار دارند و در فصل ضیافت الله در کلاس عبودیت حضور یافته و با تهذیب و تزکیه نفس ، درس مقاومت در مقابل شیاطین را آموختند و با شب‌زنده‌داری لیله‌القدرش بیداری و بصیرت را توشه راه خود نمودند.

سلام بر روز قدس و آخرین جمعه شهر الله که خداباوران رمضانی  با خروش تکبیرشان ، کبر استکبار را در کاخ‌های شیشه‌ای و خانه‌های عنکبوتی آن‌ها ، در هم می‌شکنند تا پیام «کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً» را که از مکتب امیرالمؤمنین(ع) در شب شهادت امام همامشان با گوش جان شنیدند را لبیک‌گویند.

سلام بر مردم مظلوم فلسطین و غزه که در این ایام با هجوم وحشیانه غاصبان ستمگر صهیونیستی با زبان روزه ، خون خود را مظلومانه در جهت تقویت شجره طیبه مقاومت نثار می‌نمایند و مرگ بر اشغالگران قدس که وحشیانه زنان و کودکان و پیران بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند و نفرین بر آمریکا و دیگر حامیان این جنایتکاران و لعن بر خائنان نامسلمانی  که با سکوتشان ، صهیونیست‌ها را در این جنایات یاری نموده‌اند. و ننگ بر مجامع ضد بشری که بجای دفاع از حقوق بشر ، ابزاری در دست جنایتکاران در حق بشریت شده‌اند.

ما ائمه جمعه استان خوزستان ، همه مردم شریف و ولایتمدار خوزستان عزیز و قهرمان را دعوت می‌نماییم که با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و مبدع روز جهانی قدس و با پیروی از خلف صالحش ، امید مظلومان جهان، مقام معظم رهبری«دام‌ظله العالی» در روز قدس امسال که اسرائیل غاصب جنایات خود را آشکارتر کرده است با حضور شکوهمند در راهپیمایی روز جمعه ، حمایت خود را از آن مردم بی‌دفاع و مظلوم که دیده‌ای بر مظلومیت آن‌ها نمی‌گرید و دستی به حمایت از آنان از آستین همت و غیرت بیرون نمی‌آید، اعلام نمایند و بدانیم که خداوند سبحان اجر این ماه بزرگ را با فریاد اسلام‌خواهی مردم عزیز مضاعف خواهد نمود.



                                                ائمه جمعه استان خوزستان

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی