موقع مکتب سماحة آیة الله العظمى الشیخ محمىاسحاق الفیاض

                                                     

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،حضرت آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به دسیسه های استکبار در جهت ایجاد جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی، اظهار داشت: گروهی که خود را جهادی می نامد و تصور می کند در راه خدا در حال جهاد است از سوی رژیم صهیونیستی نه تنها روش های نظامی بلکه شیوه سخنرانی را آموزش دیده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که خداوند فرموده «یهودیان سخت ترین دشمنان اسلام هستند،» گفت: اسلامی که در دامن امپریالیسم صهیونیست شکل گرفته هرگز به درد دین نخواهد آمد.

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که هیچ کشوری جرأت کوچکترین تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: امروز مسلمانان چه شیعه و چه سنی در عراق از ملت ایران انتظار دارند تا مردم در این شب های عزیز برای آنان دعا کنند.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به جنایت های وحشیانه رژیم اسراییل به غزه اظهار داشت: امروز این جنایتکاران حمله زمینی را به غزه آغاز کردند و مردم غیر نظامی این شهر را به شهادت رساندند.

 

رژیم صهیونیستی از درندگان جنگل نیز وحشی تر هستند

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که رژیم صهیونیسیتی که ادعای حقوق بشر دارد، از درندگان جنگل هم وحشی تر است، خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس نیز به بهانه های واهی این جنگ را آغاز کردند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که سردمداران رژیم غاصب صهیونیسیتی در محاسبات خود در جنگ با فلسطین دچار اشتباه شدند، اظهار داشت: آن ها تصور می کردند می توانند مقاومت فلسطین را بشکنند اما چنین نشد از این رو وزیر جنگ خود را از کار برکنار کردند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواهانیم تا این گرگ صفتان همچنان در محاسبات خود اشتباه کنند تا به قعر جهنم سقوط کنند.

 

امام جمعه اهواز به شب های قدر در 21 و 23 رمضان اشاره کرد و گفت: در شب قدر است که مقدرات برای انسان تعیین می شود، از این رو عبادت در این شب برتر از هزار ماه است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) تأکید بسیاری بر شب زنده داری کودکان در شب های قدر داشت، اظهار داشت: امشب شب امام زمان(عج) است و باید از خداوند بخواهیم توفیق درک این حضرت را به ما عطا کند.

 

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر اهمیت خواندن دعای فرج در شب قدر خاطرنشان کرد: انسان در هیچ حالتی نباید امام زمان خود را فراموش کند و مؤمنان امشب خواندن دعای «الهم کن الولیک فرج» را فراموش نکنند.

 

امام جمعه اهواز  به 30 تیر در سال 1331 اشاره کرد و گفت: این روز در به نام آیت الله کاشانی نامگداری شده است؛ چرا که این فقیه بزرگ در آن دوران نهضت را در ملی شدن نفت هدایت می کرد می کرد./9464/پ202/ب4

/ پایان خبر /
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی